SIDEBAR
»
S
I
D
E
B
A
R
«
El camp
gener 16th, 2010 by estoru

Els camps, els bancals i els tarongers són els testimonis muts que han vist creixer a generacions com la meua. A pobles com el meu, fa uns dotze anys, l’objectiu encara no era tindre el millor telefon mòbil, la millor consola ni tindre l’Internet més ràpid del poble. L’objectiu era ser el primer en eixir de casa per a jugar, a veure qui furtava més taronges, qui recollia més caragols i simplement veure qui arribava més brut a casa.
He de dir que aquestos bancals de tarongers on jo tan disfrutava de menut ja no estan. En lloc d’ells ens han col·locat cases, finques i casetes i cada 300 metres quadrats una zona verda i perquè és obligat. On vull arribar? Moltes vegades acusem als nostres menuts de no ser com els d’abans, d’inconformistes, de solitaris, de casolans, etc. Però ells tenen realment la culpa perque els acusem d’açò? Pense que tots ens hem tornat com ells. L’entorn, la societat ens ha endinsat en un món on les “prohibicions” (pense que si els xiquets d’ara no disfruten amb el que jo disfrutava tant, es perquè d’alguna manera els ho han prohibit. Abans teniem un taronger a 30 metres de casa, ara el tenim a 300), ni jugar al camp, ni tirar cohets, ni fumar als bars (cosa amb la que estic d’acord), fins on aplegaran les prohibicions?


Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 4 ?
 
»  Substance:WordPress   »  Style:Ahren Ahimsa
© Esteve Torres