SIDEBAR
»
Televisions
Gener 9th, 2010 by estoru

He pensat moltes voltes en esborrar Canal 9 del llistat de canals de la meua televisió. Podria dir que no ho he fet perquè els meus pares (típics pares que quan no saben que veure per la televisió, posen la “nostra” televisió autonòmica ens posen el que ens posen) no volen, però si realment no ho he fet perquè hem sap greu, perquè és la meua televisió i el que realment m’agradaria seria veure-la amb gust i ganes, però no és possible.
En l’entrada del 21 d’abril del 2001 Muñoz ja crítica a Canal 9 comparant la programació de la nit anterior amb la de TV3. Mentre a C9 s’emetia el programa “Nuestras canciones” , presentat per l’andalusa Carmen Sevilla, a la televisió autonòmica catalana s’emetia un programa dedicat a la lectura dirigit pel gran Josep Cuní i on es va plantejar el debat de la necessita o no de llegir llibres. No vaig a entrar a fer comparacions entre aquestes dues televisions autonòmiques, solament volia presentar el tema del qual vaig a parlar a partir de les paraules de Muñoz.
Quan llisc les seues paraules pense, tant de bo fora aquest el problema actual que tenim a la nostra televisió pública, que l’únic problema fora la manca de programació de qualitat i valenciana. Ara el problema és més greu: la censura. Conegut és el tractament de “El cas Gürtel” per part de RTVV, fins i tot ha sigut tracta per molts mitjans nacionals i denunciat pels partits de l’oposició. Però el problema es que aquest cas és un cas més de totes les notícies amagades, censurades o modificades per tal que no afecte al govern de Camps i els seus companys. Un altre dels grans problemes d’aquesta televisió és la vessant econòmica, on s’acumulen deutes milionaris.
Des de fa uns mesos TVV té un nou director que a priori anava a ser molt més plural i anava a salvar econòmicament a aquesta plataforma televisiva. Vorem si compleix un objectiu, els dos o cap.
Açò és tot per a hui, solament em queda donar-vos ànims a tots aquells que comencem els exàmens la setmana que ve però hui i demà disfruteu d’aquest fred cap de setmana. Salut!